Βιογραφία
Πρωτοεμφανίστηκε το 1952 με τον θίασο Μίμη Κοκκίνη και καθιερώθηκε σε επιθεωρήσεις, σε διάφορους κωμικούς ρόλους (Βλάχος, Κρητικός, Νευρικιά, Γριά, Μεθυσμένη). Συνεργάστηκε, ανάμεσα σε άλλους, με τις αδελφές Καλουτά, τον Ορέστη Μακρή, τη Σοφία Βέμπο, τη Ρένα Ντορ, τον Αλέκο Λειβαδίτη, τον Κούλη Στολίγκα και τον σύζυγό της Τάκη Μηλιάδη. Το 1966 και το 1967 έγινε θιασάρχης με τη Ρένα Βλαχοπούλου και τον Βασίλη Αυλωνίτη σε ρεπερτόριο πάντα εμπορικό στο χώρο της κωμωδίας. Την περίοδο 1968-1969 υπήρξε καλλιτεχνική διευθύντρια του θιάσου «Ασοι του γέλιου» στο θέατρο «Βέμπο».
Από το 1970 και μετά η Μοσχονά συνεργάστηκε με τους Λάμπρο Κωνσταντάρα, Κώστα Καρρά, Μαίρη Χρονοπούλου, Νίκο Ρίζο, Ρένα Βλαχοπούλου, Αλίκη Βουγιουκλάκη (στην «Εύθυμη χήρα»). Για αρκετά χρόνια παρέμεινε στο θίασο Κώστα Βουτσά. Το κύκνειο άσμα της στο θέατρο ήταν το 1998-1999, στην κωμωδία του Χαλ Σάλγουιν «Αναμείνατε στο ακουστικό σας» (στο θέατρο «Αποθήκη»).
Στον κινηματογράφο έπαιξε στην Περιπτερού και στην τηλεόραση, μεταξύ πολλών άλλων, στα Επτά κακά της μοίρας μου, με τον Γιώργο Κωνσταντίνου, στους Αξιότιμους κυρίους και στη Μαντάμ Σουσού.
Το 2000 τιμήθηκε με το θεατρικό βραβείο Τα Παναθήναια για την συνολική προσφορά της στο θέατρο.
Φιλμογραφία
Ταινίες
Έτος | Τίτλος | Ρόλος |
---|---|---|
1955 | Καταδικασμένη και από το παιδί της | Βάσω |
1956 | Η καφετζού [2] | πελάτισσα καφετζούς |
Γραφείο συνοικεσίων | ανύπαντρη μητέρα | |
1957 | Τσαρούχι, πιστόλι, παπιγιόν | Ντόλυ Παχουλού |
Ραντεβού με τον έρωτα | υπηρέτρια | |
1958 | Μέλπω | |
Η φτώχεια θέλει καλοπέραση | Λίτσα | |
1961 | Ο καλός μας άγγελος | Ρένα |
1962 | Η κυρία του κυρίου [2] | Αγλαΐα |
Τα κοθώνια του θρανίου | Ρεβέκκα | |
Η Ελληνίδα και ο έρωτας | Αλέκα | |
Ο διάβολος και η ουρά του [3] | Φιφή | |
1963 | Μικροί και μεγάλοι εν δράσει | Ιουλία |
Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης [4] | Ρένα | |
Σκάνδαλα στο νησί του έρωτα | Ζωζώ | |
1964 | Ο πολύτεκνος | Καρατσουκαλά |
Ο παράς και ο φουκαράς | Ιταλίδα καμπαρετζού | |
Άλλος για το εκατομμύριο | Λουκίδου | |
1965 | Κάνε με πρωθυπουργό | Σούλα |
Και οι 14 ήταν υπέροχοι | ||
Η γυνή να φοβήται τον άνδρα | χήρα Μιχαλάκη | |
1966 | Λουίζα | |
Ο πόνος του μπεκρή | Μαίρη | |
Κούνια που σε κούναγε | Φιλιώ | |
Ούτε μιλάει ούτε λαλάει | Κάκια | |
Ο Μελέτης στην άμεσο δράση | ||
Προξενήτρα πράκτωρ 017 | Ριρίκα | |
1970 | Η περιπτερού | Φωφώ |
1977 | Ένα-ένα-τέσσερα | |
1983 | Χίλια κυβικά τρέλα | Μαρίκα |
Έτος | Τίτλος | Κανάλι |
1972 | Ιστορίες του σεσουάρ | ΥΕΝΕΔ |
1974 | Λούνα Παρκ | ΕΙΡΤ |
1984 | Βραδιά επιθεώρησης | ΕΡΤ |
1986 | Μαντάμ Σουσού | ΕΡΤ2 |
1987 | Η αλεπού και ο μπούφος | ET2 |
1991 | Αξιότιμοι κύριοι | ΕΤ1 |
Τα 7 κακά της μοίρας μου | ||
Ο κανονιέρης και η βεντέτα | ||
1992 | Η Ελίζα και οι άλλοι | MEGA |
1993 | Οι χλιδάτοι | ΕΤ1 |
1995 | Ντόλτσε βίτα | MEGA |
1999 | Εγκλήματα | ΑΝΤ1 |
2003 | Η νταντά | MEGA |
Έτος | Τίτλος | Συγγραφέας | Είδος |
1952 | Τρία μοντέρνα κορίτσια | ||
1962-63 | Αυτοκρατορικές βιολέτες | Β. Σκότο | Οπερέτα |
1964 | Ντόλτσε βίτα | Γιαννακόπουλος | |
1968 | Άλλος για το Καστρί | Επιθεώρηση | |
1968 | Μπόσα Νόβα | Επιθεώρηση | |
1969 | Γαργάλατα, γαργάλατα | Επιθεώρηση | |
1969 | Όποιον θέλει ο λαός | Επιθεώρηση | |
1983 | Η εύθυμη χήρα Πόρνες και πόρνες | ||
1997-99 | Αναμείνατε στο ακουστικό σας | Χαλ Σάλγουιν | Κωμωδία |